איך בוחרים ריהוט גן מעץ?

ריהוט עץ

לחומר העץ יתרונות רבים. בין השאר הוא נחשב לחומר ידידותי לסביבה, משתלב בצורה מושלמת עם הצמחיה והעצים בגינה, מעניק לחצר שלנו אווירה ייחודית, משפחתית, חמימה ולא פחות חשוב מדובר בחומר גלם גמיש במיוחד כך שניתן לייצר ממנו כמעט כל דברים שרוצים. נדנדת עץ, פינת ישיבה מעץ מלא, פינת אוכל, ספסלי זולה, שולחנות פיקניק – מוצרים אלה ועוד רבים אחרים ניתן לבנות מחומר העץ ולהנות מהעובדה שיש לנו חלל חיצוני אותו ניתן לנצל. אז איך בוחרים ריהוט גן מעץ?

ריהוט עץ

  1. גודל החלל – את הריהוט שנבחר כדאי לבחור לפי כמות המקום שברשותנו. יש להתייחס לחלל ולבדוק האם אנו רוצים למקם את הריהוט במרפסת, על הגג, בפרגולה או שמא אין לנו אזור מתוחם ואז שווה לשקול התקנה של דק שתאפשר לנו להבין בדיוק איפה כל דבר ממוקם.
  2. זיהוי צרכים – שווה לשאול את עצמנו לאיזו מטרה אנו מעוניינים לרכוש את ריהוט הגן שלנו?. האם אנו מארחים כמות גדולה של אנשים בכל פעם או שמא מדובר ברהיטים שישמשו רק את המשפחה המצומצת. יש לחשוב על מספר מקומות הישיבה בהן אנו מעוניינים ולבדוק האם הריהוט ישמש אותנו בכל ימות השנה או רק בעונת הקיץ. הכינו רשימה של כל הפעולות אותן אתם מעוניינים לבצע בחלק החיצוני החל משתיית קפה וקריאת עיתון, דרך אירוח או אכילה משותפת באוויר הפתוח ועד שהייה בשעות אחר הצהריים באמבט הג׳קוזי שברשותכם. זיהוי צרכים ותכנון מוקדם תבטיח לכם בחירה מושכלת של ריהוט הגינה שלכם.
  3. תקציב – בחנו כמה כסף אתם מעוניינים להשקיע אך יחד עם זאת זכרו כי מדובר בעץ מלא ולכן יש לוודא שאתם בוחרים רהיטים שעברו את כל תהליכי האיטום והניקוי בכדי שיתאימו לתנאים חיצוניים כמו גשם, רוח, שמש ולחות.
  4. תחזוקה – בדקו כיצד יש לתחזק את הרהיטים בכדי שתוכלו להנות מהם לאורך שנים ולהימנע ממצב שאתם צריכים להחליף את הרהיטים תוך עונה אחת בלבד.

חברת דקמן בנייה ועיצוב בעץ מתמחה בייצור והרכבה של רהיטים ומערכות ישיבה לגינה ותשמח לסייע לכם בבחירת הריהוט המושלם לחצר שלכם.

אהבתם? שתפו!