ריהוט עץ לגינה

ריהוט עץ

החלטתם לרהט את הגינה בריהוט עץ יוקרתי שיהפוך אותה למוקד המשיכה המנצח של בני המשפחה והחברים? החלטה נבונה בהחלט! מבולבלים? לנוחיותכם, המדריך המושלם לרכישת ריהוט עץ לגינה. תיהנו מכל רגע!

פונקציונליות

בראש ובראשונה, השיקול המשמעותי ביותר אשר אמור להנחות אתכם בבואכם לרכוש ריהוט עץ, הינו סוגיית הפונקציונליות שלו. אם מזמן חלמתם להפוך את הגינה למרכז הבילוי המשפחתי, בו תוכלו להתרווח יחד, תוך נשנוש חטיפים, פיצוחים ושאר ממתקים, הרי שהפתרון המושלם עבורכם יהיה מערכת ישיבה מעץ. מערכות הישיבה השונות, המורכבות, בדרך כלל, מספות במגוון גדלים ומשולחן נמוך ונוח, יהפכו כל שעה בגינה לחגיגה משפחתית עליזה ומלכדת. אם פינת האוכל הביתית וחסרת המעוף החלה לשעמם אתכם, ומנגד – הגינה המוארת קורצת לכם בערבו של יום, אתם מוזמנים להציב בגינה פינת אוכל מעץ, הכוללת שולחן נוח ורחב דיו, וכיסאות כמספר הסועדים, פלוס מספר אקסטרות לאורחים שוודאי יגיעו. שקלו גם להוסיף גדר עץ להשלמת ההרמוניה. בבריזה הקרירה של גינתכם בשעות הערב, כל ארוחה סטנדרטית תשתדרג פלאים… אם אתם מהזן המקורי יותר, תוכלו להמיר את הכיסאות הסטנדרטיים בכיסאות בר מרהיבים מעץ, שימנפו את הבילוי לחגיגה אמיתית. באופן כללי, רהיטי עץ איכותיים יהיו עשויים, במרבית המקרים, מעצי איפאה, טיק, אלון ואגוז, כשבשנים האחרונות כבשו את השוק בסערה רהיטי עץ מראטן, המשווים לגינה מראה ייחודי ועדכני במיוחד.

עיצוב

ההתאמה בין הקו העיצובי של הבית והגינה לבין ריהוט העץ הנבחר, הינה משמעותית ביותר, שכן חשוב ליצור הרמוניה בין הצבעים השולטים בחלל והאלמנטים השונים הגינה כמו הפרגולות אם קיימות ואולי גם הדק שבגינה. תוכלו למקם בגינה רהיטי עץ שממשיכים את רצף הגוונים של הבית והגינה, או לחילופין, לבחור ברהיטי עץ בצבעים מנוגדים, אשר ייצרו שילוב גוונים מרענן ומרתק. כמו כן, חשוב שתגדירו מראש את הקונספט העיצובי אליו תיצמדו במהלך רכישת הריהוט. מחפשים פריטי ריהוט עץ כפריים? אולי מודרניים? מסוגננים או בעלי קווים חלקים? כל אפשרויות העיצוב פתוחות בפניכם!

פינוקי עץ

לבחירתכם: נדנדות עץ במגוון גדלים, לפינוק אישי או משפחתי. ערסלי עץ במגוון עיצובים וסגנונות להתכרבלות מפנקת, מיטות עץ מענגות לגינה, ועוד שלל פינוקים מדהימים…

אהבתם? שתפו!